Translate

czwartek, 1 lutego 2018

Mój "startup"

     Podjąłem decyzję (nie mylcie mnie z Adrianem 😉), że będę pisał bloga. Przyczyna, która skłoniła mnie do takiego pomysłu jest prozaicznie prosta, .... lubię się wygadać. Tyle się dzieje w życiu, w jego różnych dziedzinach, że, by nie umknęło mi to co działo się przed rokiem, miesiącem, przedwczoraj i wczoraj zostało gdzieś zapisane, zatem moje subiektywne obserwacje będę zapisywał właśnie tu.
     Tytuł bloga "My World" jest nieprzypadkowy i wziął się stąd, że w moim świecie są rzeczy mniej i bardziej ważne, zresztą sądzę, że każdy z nas tak  ma. By nie zawracać sobie głowy sprawami mniej istotnymi i nie zaśmiecać postów bzdetami, będę smarował tu teksty o rzeczach dla mnie ważnych.
    Tyle wstępu, a teraz co tu będzie. Przede wszystkim będzie o polityce, ale zaznaczam, że nie należę do żadnej partii politycznej, a moje sympatie ideologiczne z pewnością rozpoznacie po przeczytaniu kilku kolejnych postów 😎. Moje "uczulenie" na sztukę, a w szczególności na muzykę także zaowocuje tu zapisami, że tak powiem, ... ku pamięci.
     Postaram się przynajmniej raz w tygodniu wrzucić tu "my point of view" na otaczającą mnie rzeczywistość

     Co z tego wszystkiego wyniknie, i czy będą ciągnął to dalej, ...... sie zobaczy sie 😜


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz